PARSHIP.pl

Parship Teaser

Randki w sieci

Mężczyźni zdobywają, a kobiety flirtują

Komplementy to najlepszy sposób okazać na randce, że ktoś nas pociąga. Ale mężczyźni i kobiety mają różne podejścia do komunikacji własnych uczuć, tak samo jak różnią się w sposobach chodzenia na zakupy.

 

Kiedy kobieta flirtuje z mężczyzną, przekazuje w ten sposób, że może to ten mężczyzna ją uszczęśliwi, ale nie daje mu stuprozentowej gwarancij. Flirtowanie to jak robienie zakupów. Rozgląda się, czy podoba jej się to, co widzi, równie dobrze może wyjść i nic nie kupić. Podczas gdy mężczyzna, jeśli czuje, że ma coś do zaoferowania, to wykorzystuje każdą okazję, aby to pokazać, co uwidacznia się podczas randek.

Gdy kobieta mówi: „Świetnie się bawiłam czytając twojego maila”, mężczyzna jest bardzo zadowolony. Czuje się, jakby cały dzień przygotowywał tego maila. Im większe zadowolenie ona wyraża, tym bardziej on czuje, że odniósł sukces.

Najlepiej nic nie komplikować

Wielu mężczyzn wpada w panikę w tym momencie, jak nie wiedzą co odpowiedzieć na jej bystre wypowiedzi w mailu. On odbiera jako komplement, jeśli kobieta pochwali jego samochód, mieszkanie, sprzęt elektroniczny lub ulubioną drużynę piłkarską, ale nie wie, co ona chciała by o sobie usłyszeć. Należy zastosować najprostszy sposób.

Kobiety kochają osobiste komplementy, świadczące o tym, że zostały zauważone i są podziwiane. Gdy mężczyzna do niej mówi: „Jak Ty wspaniale potrafisz pisać”, już pociąga tą kobietę.

Przyciąganie wzrasta

Mężczyzna jest najbardzej atrakcyjny, jeśli robi dla kobiet różne dobre rzeczy z przekonaniem i poczuciem pewności siebie. Kobieta powinna reagować na nie pozytywnie, ale jakby nie w pełni przekonana. Mężczyzna nie powinien odbierać komunikatu, że ktoś się o niego stara. Powinien sprawdzić, czy on podoba się kobiecie.

Podczas randki w sieci ważne jest pozostać otwartym i nie sprawiać wrażenia osoby w potrzebie czy zdesperowanej. Role kobiet i mężczyzn uzupełniają się. Podtrzymuje to wzajemną atrakcyjność, niezbędną do przejścia przez parę faz spotykania się na randki.

 

 

Copyright © 2010 PARSHIP GmbH - Przedsiębiorstwo grupy wydawnictwa Holtzbrinck